Musikskole

Sankt Annæ Skole har sin egen musikskole, hvilket har vist sig at være en stor suc­ces. Vi nyder at se musiklivet blomstre på skolen samt opleve børnenes iver efter at lære at spille på et instrument.

I dette skoleår tilbyder vi undervisning i følgende instrumenter: Guitar, Bas, Klaver, Trommer, Sammenspil & Kor.

Kor er et frivilligt – og gratis tilbud til elever på skolen. Vi kan tilbyde Lillekor fra 2.- 3. klasse samt Storekor fra 4.-10. klasse.

Skolens instrumentalundervisning er også et frivilligt tilbud til vores elever og placeres efter skoletid. Lektionerne er på 15 minutter. Vi har gode erfaringer med at lade nogle elever få tider sammen, hvilket vi derfor ofte praktiserer, hvis det rent pædagogisk giver mening. Bemærk at dette kan betyde længere undervisningstid alt afhængig af antallet af elever.

Musical
Fra 7.-10. klasse har eleverne på skolen mulighed for at vælge musical som valgfag. Vi har bl.a. opført “Skatteøen”, “High School Musical” og “Aladdin”.