Biblioteket

Er du nysgerrig? Kan du li’ go’e historier? Vil du vide alt mellem himmel og jord? Kan du li’ at fordybe dig?

Skolens læseklubber: Læseføl-læselamaer-læseheste
Læsehestene er en verden, som du kan forsvinde ind i en gang om ugen. Man er venner med alle, og alle har en fælles interesse: Vi elsker bøger! Det er ligegyldigt, hvor gammel du er, hvilket klassetrin du går på, hvilken genre du bedst kan li’, for når du træder ind på biblioteket sker der magi: Alting bliver glemt, for hvem har tid og lyst til at skændes eller diskutere, når der er go’ stemning og fællesskabet er stærkt?

Til Læseheste kan man spise sin frokost, mens man hører spændende boganmeldelser fra sine medlæseheste. Der bliver også talt om Bogmessen, Orlaprisen og alle de nye spændende  bøger. Kort sagt – Vi elsker bøger! Men vi kan også snakke om film og spil, lave rollespil og  teaterstykke. Vi har bl.a. lavet “Skammerens  Datter”, som blev en stor succes.